Friday, November 28, 2008

Mozac in Bangkok

Last Wed, all of the Mozac friends received this email from our dear friend, Mozac:

Assalamualaikum.

Saya sekarang sangkut di Bangkok. Minta tolong inform my wife yang saya mungkin tak dapat balik ke KL hari ini sebab airport Bangkok shutdown. My hp dah habis kredit, so tak boleh nak call out.

Thanks


Last night, we received another worrying email from him:

Assalamualaikum.

Saya masih lagi di Bangkok. Sehingga sekarang rundingan antara tiga pihak tersebut masih belum mencapai kata putus.

Di hotel tempat saya menginap sekarang ada hampir 50 orang warga malaysia yang terkandas. Kami berbincang mungkin akan ke Haadyai menaiki bas.

Perjalanan ke Haadyai dari Bangkok akan mengambil masa 12 jam. Maknanya kami akan sampai di Haadyai kira-kira jam 12.00 mlm. Hanya esok sahaja baru dapat menguruskan perjalanan pulang ke Malaysia.

Harap dapat maklumkan kepada majikan saya (Azman) dan keluarga saya.

Salams.


Harapan kami semua, dia akan kembali dengan selamat!

No comments: